Osztálykirándulások

Hagyományainkhoz híven, osztálykirándulásokkal zártuk a tanévet. Íme néhány osztály beszámolója:

A 2. b. osztály (2. a. osztállyal együtt) a Tisza-tavi Ökocentrumba ment osztálykirándulásra, mely felejthetetlen élmény volt mindannyiunk számára.

A busszal történő közös utazás már megalapozta a hangulatot az Ökocentrumhoz való érkezéskor.

Gyönyörű napsütéses időben, élményekkel teli napot töltöttünk el együtt. Nemcsak csodálatos természeti értékeket láthattuk, hanem részünk volt állatsimogatásban, tájház látogatásban, játszóházban való aktív játékban, szabadtéri tutajozásban, továbbá, Európa legnagyobb édesvízű akváriumát is megcsodálhattuk, és közelről láthattuk a vidrák etetését is.

Feltöltődve, boldogan, hangos énekszóval tértünk vissza Mikepércsre.

Holczerné Bodnár Adél

A 8.a és 8.b osztály a Nyíregyházi Vadasparkban töltöttek el egy kellemes napot. Megcsodáltuk a jegesmedvék új otthonát a Jégvilágot, bejártuk a vadaspark egész területét. Kellemesen elfáradva tértünk haza. A 8.a osztály köszöni az Év osztálya díjhoz járó támogatást a Berettyóújfalui Tankerületi Központnak.

Kelemenné Hortobágyi Ilona

A 7.a osztály Budapestre látogatott a Parlamentbe. A gyerekek láthatták a Kossuth teret, a vilagörökség részét képező Budai Várat, a Duna-partot, a Duna-parton József Attila híres szobrát, a cipőket, amelyek a holocaustnak állítanak emléket. Így értékelték a Budapesten töltött mozgalmas napot: 10-es skálán 10 pont.

Szarvasné Joó Anikó osztályfőnök

Az 5. a osztály Egerben kirándult. Felfedeztük Eger nevezetességeit, “bevettük” az egri várat, kisvonattal lementünk a Szépasszonyvölgybe, “kincset “kerestünk, fagyiztunk, stb. A napsütés, a város történelmi hangulata is hozzájárult, hogy mindenki jól érezze magát. Élményekkel gazdagon tértünk haza.

Ónadiné Bodó Rita

Az utolsó osztálykiránduláson a 8.b a 8.a osztállyal együtt a Nyíregyházi Állatparkba látogatott el június 14. – én. Nagyon jó időben egy egész napot töltöttünk el állatbarát környezetben. A világon élő számos állatfajjal találkozhattak a gyerekek. Elnyerte tetszésünket a jégbarlang, ahol pingvinek és jegesmedvék is laknak. A nap fénypontja a fóka show és a jegesmedve látványetetés volt. A nap végére jól elfáradtunk, hiszen szép környezetben, jó levegőn, sokat sétáltunk. A vonat indulás előtt elmentünk a tóhoz és a gyerekek játszhattak a kondi parkban is. Kora este értünk haza.

Kajatinné Csikai Krisztina

A 2.a osztály Poroszlóra az Ökocentrumba kirándult. Megcsodálhattuk a vidraetetést az akváriumban és a Tisza-tó állat -és vízivilágát 3 D-s kisfilmen. A gyerekek tengeri tutajharcot is vívhattak a vízes játszótéren, ahol többen ruhatárat is cseréltek. A móka a játszószobában is folytatódott, utána megmásztuk a kilátót, hogy gyönyörködjünk a panorámában. Majd az állatsimogatót jártuk körbe, ahol a fiúk sas tollat is szereztek. Nem maradt el a rönkjátszótér és a vásárlás sem. Hazafelé vidáman énekeltünk Ancsa néni dalait a buszon. Szuper, pörgős, élményteli nap volt ez Mindenkinek, ahol sok élménnyel és tudással gazdagodtunk.

Kiss Éva

Az elsősök buszos osztálykirándulást tettek a Nyíregyházi Állatparkba.

A különböző földrészek számtalan állatfajait láthattuk. A sok-sok látnivaló mellett, igazi különlegesség volt az Ócenárium.

A gyereknek a legnagyobb élmény a látványos fókashow volt, amit a játékos kaliforniai oroszlánfókák mutattak be.

Az sétát fagyizással és állatkerti játszótéren zártuk.

Csodás napunk volt, fantasztikus jó időben és hangulatban!

Almásiné Szentjóbi Ildikó

A 6.b osztállyal június 14-én Miskolctapolcára kirándultunk. Nyíregyházán a várakozási időt kitöltve, aki akart meglátogatta a közeli McDonald’s éttermet. Miskolctapolcán elsétáltunk bobozni; jókedvűen csúsztak, volt aki kétszer is.

A nap fénypontja a Barlangfürdő volt.

Szép környezet, kellemes víz, hatalmas hangulat. A gyerekek nem győztek a helyszínekben válogatni. Jól éreztük magunkat, kellemesen elfáradva indultunk haza.